Äntligen hemma!

2008-04-29 / 13:56:13

Nu är jag äntligen hemma, efter en vecka på sjukhuset.  Ordspråket "borta bra men hemma bäst" stämmer verkligen :) Fast jag har haft det helt okej ändå, kan inte klaga direkt. (bortsett från då jag haft så ont.) Men personalen var super bra och jag hade besök nästan hela tiden. Tack till alla ni som kom och hälsa på mig, det har betytt mycket för mig! Nåväl, nu är jag hemma igen.. och jag njuter av varje sekund. Senare idag ska jag till mamma och äta, och det ska bli SÅ gott. Känns som att jag inte ätit på en vecka, maten var ju inte den bästa direkt. Eller bara jag som är kräsen?! Så ikväll blir det TACOS! ;)

Imorgon är det valborgs. Och för min del blir det väldigt lugnt.
Nåväl.

Kommentarer
Helena

Skönt att du fick komma hem idag..
KRAM!

2008-04-29 / 20:02:25
http://sandling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback