Helgen.

2008-04-20 / 22:24:27

Helgen går alltid så snabbt. Uh, why :/ Jag tyckte nyss det var Fredag. Jag har hunnit med ovanligt mycket denna helg tycker jag, kanske för att jag har klivit upp 08.00 varje dag? Kan vara så kanske :) Nåväl, vad har jag gjort.. FÖRUTOM att varit ute i det fin fina vädret. Är det bara jag som får extra energi när de är sånt här väder btw?!

Fredag. På dagen hade jag tvätt/städdag, precis hela dagen men de var okej. Gustavo kom och gjorde mig sällskap så. Jag hann precis klart med allt innan jag åkte och handla. Sen på kvällen  var det middag med lillebror och C. Sen tog jag och C. ett vinglas och bara satt och surra. Det var väldigt trevligt. Mycket svammel som vanligt. Sen när jag väl la mig somna jag bums. Kanske för att jag är sjuuk...

Lördag. Då åkte vi till Luleå och hälsa på syster och Lea. Var ett bra tag sen man var där så det var roligt. Lea hade blivit så stor och hon var glad precis hela tiden vi var där, det var en bonus ;) Där åt vi makaroner och köttbullar (som för övrigt är en av mina favorrätter) och sen kladdkaka till efterrätt. Det var smarrigt må ni tro. Sen på "kvällen" så var det middag på panelen som gällde, och det var hur gott som helst och mätt blev jag. Efter det så var det körslaget hos Lotta som gällde och sen hem i säng typ..

Söndag. Jag har lovat och hjälpa Emil och städa hans bil hur länge som helst nu och idag blev det av. De var första gången jag var in i den här "gör de själv" hallen på OK. Någonting som jag verkligen fick lära mig var att man inte ska ha en vit jacka. För den var inte specicllt vit efteråt. Nåväl, man lär sig nå nytt varje dag :) Sen kom pappa och Mona och hälsa på. Det var trevligt de, alltid kul och träffa dom. Och nu på kvällen har jag varit på vårdcentralen, kom hem därifrån för typ en timme sen. :( NU är de tv som gäller och sen godnatt!

Helgen har iaf varit lika bra som jag trodde att den skulle bli. Jag längtar dock redan till nästa helg, haha.
Men hoppas ni också har haft en bra helg.

Godnatt!

Kommentarer
Syster-Yster

Du verkar ha haft fullt upp. Har du gett Senja och Oskars present till dem?
Bosse hälsar

2008-04-21 / 19:48:48
http://sandling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback