solsken..

2008-04-17 / 15:54:07



Torsdag idag. (Ännu en av mina  favoritdag/kvällar) Snart helg, jag längtar verkligen jätte mycket. Men jag vet inte varför egentligen, för jag ska inte göra nå speciellt?! Jag längtar väl bara efter själva helgen, antar jag. Eller? Vilket problem jag gjorde de till :) Hur som helst.

Igår var jag ju på ssab då, o det var hur intressant som helst. Pappa fick "äran" att visa mig runt, och så träffa jag massa roliga människor. Men när jag kom hem var jag helt död, jag tror aldrig jag har varit så trött som jag var då. Inte konstigt kanske, hade bara sovit 1 timme drygt. Efter hockeyn och kvällspromenaden fick jag äntligen hoppa i säng. Vann rätt lag tyckte ni?! För mig kvitta de egentligen, gillar inte nått av lagen speciellt mycket men.. tror ändå jag gillar Linköping lite mer. Så. Synd att dom looosa! :/

Idag har jag varit ute hela dagen, Åh. jag älskar verkligen det här vädret. Det är så skönt, solen är bäst! Senare idag skulle jag behöva gå till biblioteket, lämna tillbaka och låna nya böcker. Jag är inne i en sån här "bok-period" igen, dom brukar komma och gå. Men jag kanske tar det imorgon istället. Ikväll ska jag på middag, och det ska bli trevligt. Vet dock inte vad vi ska äta, det återstår och se. Men de brukar alltid vara nå gott, oftast iaf. :)

Nej, nu ska jag kila ut med mr.H och sen hoppa in i duschen och börja göra mig klar.
Ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer
Helena

Skriv mer! Det är roligt att läsa vad du gör. Mer bilder tack!
Hector of Troy är ju bara för cool!
Hur gick det på SSAB? Vill du kanske jobba på kontoret på ABB istället, i sommar?

2008-04-18 / 08:55:57
http://sandling.blogg.se
Lea

Men skriv mer då moster...

Kul att du kommit och hälsat på i helgen. KRAM

2008-04-20 / 21:37:21
http://sandling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback