.Längre inlägg.

2008-08-21 / 21:48:11
Nu har jag kommit in igen. Det blev en ganska kort promenad, är trötter. (Fast jag försov mig idag.) Så det blir en tidig kväll för mig. Men rätt skönt. :) Idag har jag iaf följt med lillebror när han tatuera sig. Blev lite långtråkigt, men de gick bra. Tatueringen hans blev faktiskt väldigt fin, finare än vad jag trodde den skulle bli. Sen åkte vi till luleå för att hälsa på familjen Sandling-Nilsson. Alltid lika trevligt, och alltid lika roligt att träffa Lea. Tycker de är så roligt, nu när hon blivit lite äldre. Vi busa på, och hon var på bra humör. Annars idag har de inte hänt så mycket, gjort bort några ärenden osv. Juste, idag med posten fick jag en försenad födelsedags present av faster Maria. En parfym och body creme med en fantastisk doft. (Tack så mycket Maria!) En positiv överaskning kan man säga, och jag som älskar överaskningar. iiih!

Imorgon är de fredag, och det blir nog lugnt i helgen för min del. Ska nog bara vara hemma och rå om mig själv. Imorgon blir de skördefesten & miljö-dagarna med Anna och sen middag hos mamma. Det är de enda planerade i helgen. Helena & co. skulle till Överkalix tror jag, kanske blir en snabbvisit där på lördagen? Nåväl, vi får väl se vad som händer och sker. Vad ska ni göra i helgen då? :) Nu ska jag göra mig klar för sängen, lägger upp några bilder från idag. Hörs och ses snuttar! Godnatt & sovgott, jag kommer då sova gott. ;) kram!





   

Föresten, det var inte jag som bara hade dålig humor. (youtube klippet syftar jag på.) Great! Även om nu alla säger det :) haha!

Kommentarer
H.

Du är då världens bästa lilla syster! Jag har fört över en liten peng åt dig. Kram!

2008-08-22 / 07:25:00
http://sandling.blogg.se/
P

Åh idag är en tråkig fredag. Inget att göra. Det känns blä. Jag och jyckarna ligger och slöar i sängen, jag väntar på att ett under ska ske. Att jag ska bli pigg och ta tag i städningen, det vore just nu ett under..

2008-08-22 / 14:41:23
http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback