.Natt-blogg.

2008-08-07 / 03:01:34

Jag vet, jag är helt värdelös. Men är inne i en sån här "dålig-period". Det får duga som förklaring, godtar ni den? Oh. De är så många människor jag saknar just nu. :( Känns inge kul, bara jobbigt. Nåväl, de är tur jag har mina andra sötnosar till vänner runt omkring mig. Ni får mig alltid att le, oftast iaf. Haha :)

   

Till helgen funderar jag starkt på att dra till farmen. Jag hade först tänkt skippa de, men jag har nog ändrat mig. Ska försöka dra med mig Anna också, då blir de extra kul. Vi får väl se hur jag lyckas med det. Nej, usch jag vet inte alls vad jag ska skriva. Ska hoppa i säng, och hoppas de känns bättre imorgon. Så natti natti allihopa!

Kommentarer
Mallan ;)

Va fin du är! :)

2008-08-07 / 10:46:16
http://malinzzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback