.sköna söndag.

2008-08-10 / 19:06:17


Helgen är slut, och det har hänt lite av varje. I fredags följde jag med några vänner till ms bränna, men de blev bara en snabbvisit. Dom skulle sen vidare till Luleå, men då banga jag och åkte hem och kika film istället. Härligt var det! Igår var de avslutning på farmen, och som väntat var de sjukt med folk. Men jag hade verkligen jätte roligt, träffa en massa pluttar som jag inte träffat på länge. Innan de var vi bara här hos mig och surra och drack ett glas vin. Jag fick med mig Anna, yeah yeah. Kvällen kunde dock ha slutat på ett trevligare sätt, men sånt som händer :/ Ska inte gå in nå mer om det. Vi hann för övrigt även kika läget på olivers innan de bar hemåt. Dagen idag har bestått av promenader kan man säga. Har precis kommit hem från sävast, så nu väntar jag på att Jessica ska komma. Vi ska ha våran mys-söndag som består av film, surr och snarra :) Nej, i helhet så har jag haft en toppen helg. Vad har ni gjort då? Har ni haft en bra helg?

Förstår ni vilket underbart samhälle vi hade levt i om alla bara kunde vara ärliga. Då skulle vi slippa en massa gorm, svek och missförstånd! Har jag rätt eller fel?! Rätt såklart. Det är klart att alla drar en vitlögn nångång, det är mänskligt. Men jag pratar lixsom om svarta lögner. Vad vinner man egentligen på att vara oärlig? Ingenting, eftersom att förr eller senare kommer alltid sanningen fram. Thats it! Och som jag skrivit förut: Gott samvete är den bästa huvudkudden. Jag är så sjukt less på människor som inte kan hålla sig till sanningen. Hur svårt är det? Jag tycker bara de är så fruktansvärt fegt...

Nu kom Jessica iaf, så nu ska jag kila från datorn. Men hoppas att ni har haft en bra helg. Helena, jag försökte ta kort i helgen men kameran lever sitt eget liv just nu så de gick inte så bra. :/ Jag hade iaf en utav dom svarta tröjorna jag fick av dig. Den satt perfekt! Ska försöka ta kort en annan dag så du får se. Ait! :)

Hejsvejs!


.Jag är så besviken på dig. Du är ett pucko! (Ursäkta ordvalet.)

Kommentarer
Helena

Jag får väl komma och återuppliva kameran i veckan då :)

KRAM

2008-08-10 / 20:29:32
http://sandling.blogg.se/
Cilla

Hej det gick bra! Vi fick en 1a och ett hederspris! =) Utställningigen på söndag! Va har du gjort i helgen? kram

2008-08-11 / 21:37:06
http://biljas.blogg.se/
Cilla

E du online? kom in på MSN isf! =)

2008-08-11 / 21:39:27
http://biljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback