.Städ-dag.

2008-08-07 / 14:43:57


Japp, som rubriken säger.. Idag har jag en stor städ-dag. Det blir så fint, och så sjukt skönt att hålla tankarna borta för ett tag. Så två flugor i en smäll :) Senare ska jag åka till Jula och köpa en sak jag har velat ha så länge. Så vi får hoppas att den finns kvar, men de tror jag nog. Annars blir jag ledsen i ögat ;) Nej, men nu ska jag återgå till städningen igen. Ska dessutom springa ner och kolla om de finns nån ledig tvättid. Hoppas hoppas! Jag skriver mer ikväll, och JAA.. Nu ska jag göra det också. Så hejsvejs tills dess! Några favoritlåtar just nu, som godis för öronen :) Håller ni inte med?! Klaart ni gör..


Lady Gaga feat. Colby O Donis - Just Dance

Kate Ryan - Free
Kat Deluna - In the end
Usher - Whats a man to do
Flipsyde - Shippin stones
Leona Lewis - Better in time
Jordin Sparks - One step at a time
Three 6 mafia feat. Akon - Thats right
Rick Ross feat. trey songz - This is the life
Brit & Alex - Let it go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback