.Mys.

2008-08-14 / 16:49:36

Hjälp, det är redan Torsdag. Innebär alltså att de snart är helg, och det tackar man ju aldrig nej till :) Igår var iaf farmor, Helena o Lea och hälsa på. Det var väldigt trevligt. Först var vi bara här och myste på, sen gick vi och strosa runt på stan. Och självklart såg man hur mycket som helst som man skulle vilja ha. Så är det alltid, eller oftast iaf. För övrigt Nena, tycker jag att ni ska komma oftare. Sen på kvällen blev de lugnt, en vän kom förbi och var social ett tag. Såg en film som hette Illegal tender (tror jag), den måste ni verkligen se. Den var hur bra som helst och musiken i filmen ska vi inte ens prata om. Älska! :) Nej, men den filmen rekomenderar jag verkligen. Jag har även fått igång min kamera igen, så nu kan jag börja fota igen. Och jag har verkligen insett att jag inte är nån kamera expert, haha. Nu ska jag på middag hos mamma, sen skulle nog Gustavo komma hit. Var ett tag sen, har börjat sakna han. Jag lägger upp några bilder sen igår iaf. Hörs och ses allihopa!





     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback