.Yeah.

2008-08-25 / 23:19:34
Jag hann aldrig skriva igår. Så jag skriver nu, bättre sent än aldrig som man brukar säga. :) Helgen är förbi, och min helg har varit helt kanon. Den blev inte alls som jag hade tänkt mig, men eftersom att jag är rätt impulsiv av mig så blir det bara roligare. Right! Nåväl, vad har jag gjort då?:

Fredag: Jag vakna av ett sms från syster-yster där hon skrev att hon satt in en liten peng åt mig som jag kunde spendera nu när de var helg. Jag behöver ju knappast säga att jag älskar överaskingar, eftersom ni redan vet det. ;) Bättre start på dagen kunde jag inte få, så tack Nenis! Middag blev de hos mamma (som är rätt vanligt.) Och de var trevligt! När jag kom hem från mamma så hoppa jag i myskläderna och kröp ner i soffan. (Där jag hade tänkt tillbringa kvällen för övrigt.) Men det blev inte riktigt som jag hade planerat, utan de kom lite folk och sen ytterligare lite folk. Men jag ska poängtera att myskläderna fortfarande var på, haha. Jag hade iaf jätte trevligt, en av dom bästa fredagarna på länge! Jag lägger upp lite bilder också. (Vissa är ganska kassa dock.)

        

Lördag: Klev jag upp och tog en långpromenad. Resten av dagen dona jag på här hemma kan man säga. På kvällen hade jag tänkt hyra film och köpa massa godis. Men sen hörde Lotta av sig, och ville att jag skulle följa på boddan. De var då jag fick beslutångest (syftar på förra inlägget.) De sluta iaf med att Lotta och Mange kom hit, och sen drog vi till boddan. Där jag mot all förmodan hade mycket trevligare än jag trodde jag skulle ha. Ap mycket folk, men de vet ni väl. Träffa en massa sötnosar, så är glad att Lotta övertala mig :)

    


Söndag: Då gjorde jag de söndagar är till för, chilla! Jag och Hector tog en rejäl sovmorgon kan man säga. Mysis!

Det var min helg. Men vad har ni gjort, tell me?!
Nu väntar jag på att vännen ska komma hit, ska vi se film och äta popcorn. Iof är jag hur mätt som helst, men popcorn går alltid ner. :) Annars ikväll har jag och Emil varit i björnholmen och hälsat på pappa och Mona. Där fick vi hemmagjord pizza, hur gott som helst! Förklarar även varför jag är så mätt. Heh.

  

Visst har jag varit flitiig med kameran? ;) Men nu ska jag kila, men hörs imorgon snyggingar!

Kommentarer
Lisa

Hej snygging! Du verkar haft en händelserik helj, min var bara hur seg som helst. Men det känns bra, jag e iaf liiiiite piggare. Hur blir det med vårat te?

2008-08-26 / 01:00:27
http://lajsaminelli.blogg.se/
Lisa

Fan igår skulle vi ha drucki te, simon vr ju borta hela natta! Skolan börjar nästa måndag, det e OK. Jag vill ha nåt att göra så det blir nog bra med lite plugg o hjärngympa:)Kram natt natt

2008-08-26 / 02:28:01
http://lajsaminelli.blogg.se/
Lisa

Ja men vi kanske kan ta det här nån kväll. Jag håller på att fixa och dona inför skolan och måste städa hemma. Jisses vad jag känner mej stressad. Då jag blir stressad orkar jag inte göra ett skit. Men vi får ta nån kväll:) Jag e sugen:D

2008-08-26 / 16:00:30
http://lajsaminelli.blogg.se/
Lisa

Finns det nå bättre än en mammadag:)?

Jag ska höra av mig:)

Kram

2008-08-26 / 21:29:06
http://lajsaminelli.blogg.se/
Bilja

klart om jag kan! Va vill du ha hjälp med? Kramis!

2008-08-26 / 22:00:24
http://biljas.blogg.se/
Julia

du liknar en av mina kompisar jättemycket!

2008-08-28 / 20:25:24
http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback