Säng-dax.

2008-08-12 / 21:59:51


Nu har jag kommit in från en lång-promenix. Så otroligt skönt o röra på sig. Ska snart lägga mig o se film hade jag tänkt, ska upp tidigt imorgon. Måste hinna fixa en massa saker innan "fin-främmandet" kommer. Det ni, hehe :) Idag har Evelina varit här o varit social. Jätte trevligt, har saknat henne. Vi passa även på att "snagga" Hector på samma gång, han blev så snygg. Han är iof alltid snygg, men nu är han extra snygg. Visst då och tack för hjälpen Evelina! Har även varit i kusön och köpt hundmat. Hector blir alltid så glad när han får träffa sina förra ägare, så roligt o se. Han viftar bara inte på svansen, utan han viftar på hela rumpan när han blir extra glad. So sweet! Det är ganska mysigt där ute trots allt.

Nu ska jag göra mig klar för sängen och fundera på vilken film jag ska se. Men vi ses och hörs sötnosar! Ni hade varit ännu sötare, om ni hade vågat kommentera ;) Jag bara älskar denna låt....




Kommentarer
H.

Vem är det som är fin främmande?



Tur att vi fick igång kameran...

2008-08-13 / 17:51:44
Helena

Nu kan du fotografera det du vill...

Lea säger hej till Moster. Nya bilder finns på bloggen

2008-08-13 / 20:36:22
http://sandling.blogg.se/
Evelina

Det var vara kul att få träffa dig en stund! Saknar dig gumman!

Vi är så nära men känns som om vi är så långt bort! Skärpning på oss nu =)

2008-08-15 / 11:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback