Break.

2008-12-18 / 16:01:46
Tjoho!

Fy, för detta väder alltså. :/ Kom just in från en långpromenad, men de var då nöd och näppe att vi tog oss hem. Det är ju svin halt på vissa ställen, och jag kom fram till att jag ska då köpa ett par gummistövlar. Det behövs då vissa dagar, som tex. idag. Nåväl, nu är vi hemma iaf. Tidigare idag var jag och jobba, sen har jag hängt med Jessica. Har saknat den bruden, men nu är "breaken" över. Ikväll blir de då mys för hela slanten tror jag. På tal om det, jag hoppas de är nå bra på tv ikväll? Ajja! Nu ska jag ta och duscha en väldigt skitig hund iaf, och sen fixa mig nå mat. Sen kanske nån fin människa dyker upp. ;) I hope so..

krami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback