;)

2008-12-09 / 13:59:15
Oj, förlåt. Nu har jag varit helt värdelös på att blogga. Förstår att ni saknat mina inlägg. :) Vad har hänt sen sist?! Ganska mycket skulle jag vilja säga, men jag håller de för mig själv. Men skulle jag beskriva de kort, skulle jag nog beskriva de som en för tidig julklapp. En fin sådan. ;) Helgen har också passerat, i fredags blev de mys och i lördags blev de utgång. En helt okej helg må jag säga. Nästa helg (nu när vi pratar om helger), ska jag till SaRa och jag längtar. Länge sen vi festa ihop, i somras rättare sagt. Så de ser jag framemot. Nej, nu måste jag kila. Blev ett kort inlägg, men bättre än inge alls. Skriver mer imorgon. Tjing!

.Du gör mig glad.

Kommentarer
Anonym

är du in love ?:)

2008-12-10 / 09:43:14
http://lwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback