God jul! :)

2008-12-23 / 23:42:38

Imorgon är det julafton, så mysigt alltså! :)

Idag har det varit "hets" på högnivå. Varför väntar man alltid in i de sista med vissa saker?! Som att man aldrig lär sig. Men nu är allt klart iaf, så nu kan jag sova gott. Nu ikväll har jag bara chillat, eller spelat bingolotto rättare sagt. Men såklart ingen vinst, men de var nära iaf. Men nära skjuter ingen hare. Ajja! Sen har jag slagit in dom sista julklapparna också. Sen har jag inte så mycket nytt att komma med. Eller jag är helt slut, så jag orkar inte tänka överhuvudtaget. Funderar på att hoppa in i duschen, och sen hoppa i säng. Men jag vet inte. Jo, jag tror jag gör det. Haha! Men ni får ha en riktigt god jul allihopa iaf, och hoppas ni får en massa fina julklappar. Även om ni inte kan klå min julklapp som jag har fått i år. ;) kram kram, och godnatt!


Kommentarer
Anonym

men uppdatera då! Nya inlägg på Leas blogg

2008-12-28 / 12:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback