No.. Nonstop.

2008-12-19 / 19:09:54
Fredag. Underbara fredag. :)

Idag har jag varit ute en massa, men finns de nå bättre än att promenera med musik i öronen?! Njet. Jag tänker som allra bäst när jag gör det, och jag älskar det. Synd bara att de ska vara så halkigt. :/ Nu väntar jag på att Jessica ska komma. Vi ska ha en riktig mys-fredag, de var alldeles för länge sen så de ska bli myspys. Annars i helgen vet jag inte riktigt vad som händer, vi får väl se. Jag tar de som de kommer. Nej, nu ska jag ta och kila. Men en sista grej allihopa, behandla andra som ni själva vill bli behandlade. Det kommer man längst med tror jag. Och de sämsta man kan göra, är att ta människor för givet. Ett stort NO för det!

Kommentarer
sis

Hello stumpis. Jag har ett nytt svältmål... Det är bal den 7.e feb och jag har ingen balklänning som passar. Den jag har är den gamla röda, och den är ca 5 cm för liten i ryggen. Jo du läste rätt... en glipa på 5 cm!

2008-12-20 / 07:45:47
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback