Promenad.

2008-12-30 / 11:56:08
Nu har jag precis kommit in från en lång-promenad. Och det var hur skönt som helst, tankarna snurrade fritt i huvudet och musiken spelade i öronen. Nu tänkte jag fixa och dona här hemma, de behöver verkligen städas. Håller jag mig sysselsatt samtidigt. Sen ikväll blir de nog hockey i Luleå. Nyårsafton imorgon, ja då börjar ett nytt år med nya möjligheter. Och man har chans att titta tillbaka på de tidigare året, och ta med sig lärdomarna från de året till det nya och göra nå bra av det. Jag kommer minnas 2008 med ett leende på läpparna, trots allt. För jag skulle ljuga om jag sa nå annat.. (Och jag hatar allt som har med lögner att göra, så klart jag inte ska ljuga.)

Kommentarer
sis

kul att han gillade presenten. Passade den grön apå dig?



Jag har uppdaterat Leas blogg.

2008-12-30 / 19:14:57
Anonym

så himmla fin blogg du har!

kolla gärna min, och komentera jätte gärna! ;-)

ha en bra dag, och gott nytt år! :D

2008-12-31 / 19:29:54
http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback