Sammanfattning..

2008-12-28 / 12:53:17
Julafton har varit, och likaså juldagen och annandagen. :)

Julafton var vi hos mamma och Mats och myste på, Mattias var också där. Väldigt trevligt. Juldagen var vi hos pappa och Mona och myste på, fick jag träffa min prinsessa. Annandagen var de chill, men de sluta med utgång i Luleå med Tina. Vilket var väldigt roligt, jag älskar impuls-saker. (Och tack Evelina, för skjutsen.) Hur som helst, jag har haft en helt fantastisk jul. Mätt är jag nog ännu, och jag är hur nöjd som helst med mina julklappar. (Vilket även Hector är.) Gårdagen blev väldigt lugn. Då var jag i princip bara hemma och dona på. Sen på kvällen kom D. och gjorde mig sällskap, vilket jag inte tacka nej till. ;) Nu tänkte jag bara fixa och dona på här hemma, får man se vad som händer sen. Har ni haft en bra jul då? Föresten, en tråkig sak. Idag åker SaRa tillbaka till Spanien. Vilket inte känns så roligt, kommer sakna henne nå fruktansvärt. Men vi får hoppas att tiden går snabbt till nästa gång, jag vet ju att hon är i goda händer där borta iaf. Och vi har ju hunnit med en massa bus under tiden hon varit hemma, men klart de ändå känns trist. :( Nåväl..

De var en kort uppdatering av dessa dagar.
Skriver mer senare eller imorgon.
  
Jag har varit helt värdelös på att ta kort dessa dagar. :/

Kommentarer
Anonym

äntligen lite nytt på bloggen. Har du kollat leas?

2008-12-29 / 06:51:47
Anonym

så va fick för nå presenter till jul???

2008-12-31 / 12:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback