Jag är bortskämd..

2008-12-14 / 17:19:43
Yes!
Nu har jag äntligen tid att skriva ett litet inlägg. :)

Söndag idag, och helgen har passerat iväg lika snabbt som vanligt. Men det gör inget, för de innebär att de är måndag imorgon och det gillas starkt. Jag längtar! Fast jag har haft en väldigt trevlig helg. I Fredags, var jag med några plutts och drack vin o såg idol finalen. (Och ja, rätt person vann.) Jag hann även träffa Evelina, och de var hur mys som helst. Var så länge sen vi träffades, så de blev mycket prat. Sen hände de inte så mycket annat. I Lördags, åkte vi till pappa. Och ja, vi kom fram trots vädret men de var då nöd och näppe att vi gjorde det. Vi skulle käka middag där, men så blev inte fallet då strömmen gick mitt i allt. haha! Men det var trevligt och bara vara där också. Vi får göra ett nytt försök nån dag. Sen hemma igen, var de bara att börja göra sig klar då Tina övertalat mig att följa med ut. Vilket jag inte ångrar, jag hade super trevligt. Innan "ice ice baby", hade vi tjejkväll kan man säga. Väl ute träffa man en massa sötnosar. Dock gick jag hem väldigt tidigt. Och ja, som sagt idag Söndag. Då blir de bara mys hemma och invänta morgondagen. ;) Har ni haft en trevlig helg? Och vad har ni gjort?

Nej, nu ska jag ta och ringa SaRa. (På tal om det, kom jag och tänka på hur bortskämd jag är med att ha vackra människor runt omkring mig.) Men.. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback