Bilbingo ;)

2008-07-08 / 23:54:23

Nu har mamma o Mats kommit hem från Happis, så jag har varit där hela dagen och bara chillat. Jag och Hector passa på o tog en långpromenad när vi lika var där, älskar sävast i det avseendet. :) Dom hade dessutom handlat med sig lite grejer till mig från Ikea, tack! Nu på kvällen var de bilbingo i skogså som gällde, det blev tyvärr ingen vinst. Men lika trevligt iaf, jag älskar bilbingo. Föresten, gud vad ni har blivit dåliga på att kommentera. Skärpning, jag gillar ju kommentarer. ÅH! Nu vill jag att det ska bli varmt och soligt ute, jag vill åka och bada ju. Kanske imorgon? Ser inte så ut, men jag ska hålla tummarna iaf. Gör det ni också vett jag! Annars har det inte hänt så mycket, förutom att människor slutar aldrig förvåna mig. Det kan vara både bra och dåligt, men just nu är de bara dåligt. Ikväll vet jag inte vad som händer, tror jag bangar och bara stannar hemma. Det känns så just nu, men man vet aldrig. Jag kan ändra mig lika snabbt. Annars i veckan blir det rätt lugnt, hade tänkt hinna till pappa en sväng och hälsa på innan han börjar jobba igen. Det borde jag hinna tycker jag, ska bara försöka dra med mig Oskar.

Föresten, igår såg jag en jätte bra film. Jag kommer inte ihåg vad den hette, men de är "en sån här dans-film", ni vet. Den var så som dom brukar vara, men jag älskar ju såna filmer så det kvitta för mig. Eller vänta, jag tror typ den hette... Step up 2 the streets. Ni borde se den. Nej, nu ska jag kila o se sex and the city innan de slutar.

Hörs och ses!
   

Kommentarer
H.

Fin vännasbild :)

2008-07-09 / 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback