Bio.

2008-07-05 / 16:24:47


Idag var det inte så jätte bra väder, jag som hade tänkt åka till mamma o sola. Men det blev ändrade planer, jag gjorde annat och mamma och Mats åkte till Haparanda. Så jag får göra de en annan dag istället och när solen är framme. Det är ju en fördel kanske :) Ikväll blir det bio, och efter de får jag se vad som händer. Nu väntar jag på att Emil ska komma iaf och hjälpa mig med en sak som jag har stört mig länge på. Så vi får hoppas att han kirrar det. Sen duschen och sen luleå. Jag hoppas filmen är bra. Fråga mig inte vad den hette, för jag och filmtitlar går inte hand i hand direkt. Det var en komedi/thriller tror jag? Nåväl. Oj, nu kom Emil. Men ni får ha en trevlig kväll allihopa!

kram


Kommentarer
Helena

Hej. såg att du skickat sms, lite väl sent. Vad var det för film?

Jag jobbar imorgon och 4 v framåt. Uppsägningstid.... Sen i aug blir jag ledig igen. 1a sept blir det att starta upp på det nya jobbet.

Annars allt väl?

2008-07-06 / 21:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback