Det blev..

2008-07-12 / 23:18:08


Ja, det blev ms bränna igår trots allt. Det var trevligt, inte så värst mycket folk men det dög. Det blir vad man gör de till. Vi var först hos Anna, där vi drack lite grann och bara surra. Vi prata gamla minnen osv, jätte trevligt. Vi har gått i samma klass sen fyran, så de fanns mycket att prata om. Sen cykla vi iväg till ms. Vi skulle egentligen kolla läget på Olivers också, men vi hann aldrig riktig så långt. Men det var ju inte hela världen :) Sen innan jag gick hem gick jag till vännen och sa hej. Det är världens omväg, men jag gillar ju att promenera så de var bara skönt. Sen somna jag på stuts. Nåväl! Ikväll hade jag tänkt dra till farmen, men sen ändra jag mig. Det kändes mer lockande att bara vara hemma och mysa. Dessutom hade jag ju ändå tänkt att bara ta de lugnt från början så. Nu har jag precis sett klart en film med min lillebror. Så nu ska jag ut med Hector för sista gången ikväll, sen blir de säkert ytterligare en film att somna till. Men måste nog ta att äta nå också, magen kurrar lite grann. Och jag hatar att somna hungrig. Imorgon händer de inget speciellt skulle jag tro. Det blir nog en helt vanlig söndag.. Men de är skönt, jag gillar söndagar just bara för att de är en sån dag då man inte behöver göra nå. Jag skriver säkert imorgon, så hejsvejs till dess. Föresten, hur var de nu med att kommentera ;)




Flummon :)

Kommentarer
H.

Var har du köpt dina bling någonstans?

I september skulle jag behöva lite hjälp med seriös shopping. Hoppas du kan vara smakråd. Jag är helt lost nuförtiden. Finns inte så mycket utrymme att fundera då man har Lea direkt efter jobbet.

2008-07-13 / 23:08:54
Lisa

söta =)

2008-07-15 / 18:56:59
http://lisawahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback