Filmhäng.

2008-07-20 / 23:44:47

Nu är helgen över. Och jag har inte gjort nå alls i princip, bara donat på. De har varit hur skönt som helst. Så det finns inte så mycket att skriva om egentligen. Men vad har ni gjort då, tell me?!  Idag var de egentligen tänkt att vi skulle till överkalix över dagen, men de blev inte så. Vi åkte till pappa o Mona och chilla istället. Och det var lika trevligt, fick vi även träffa Leon, Mira, Robert och Kajsa. :) Dock var de väldigt tomt utan Gormis, men men :/ Nu ikväll har jag och Jessica bara sett film och surrat. Filmen som gick klockan åtta på femman såg vi, den var helt okej Båda vi älskar verklighets-baserade filmer, så att. I veckan hoppas jag på sooooooooooool för övrigt! Men vet inte riktigt vad dom har lovat för väder? Det återstår och se. Imorgon ska jag sova ut för en gångs-skull. Jag hade tänkt de iaf. De har blivit lite för lite sömn i helgen, så ser framemot att sova ut imorgon. Bara därför kommer säkert telefonen ringa tidigt på morgon, haha ;) Nej, jag kan inte slå av ljudet. Kan inte slappna av då, tänk om något skulle hända och nån måste få tag i en?! Juste. Nej, nu ska jag göra mig klar för sängen. Hoppas ni har haft en bra helg iaf, och natti natti!


Det har snart gått ett år, och jag saknar och tänker på dig varje dag.

Kommentarer
Anonym

Nu är vi hemma igen. Får se när vi lämnar stan. Kram

2008-07-21 / 23:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback