.Klubbviken.

2008-07-26 / 19:12:43

Nu har jag kommit hem från klubbviken, de blev en hel dag. Jag har haft de super mysigt och vädret har varit kanon bra. Det enda negativa med att åka dit tycker jag är att man måste passa båt-tiderna hela tiden och när vi skulle därifrån blev de typ kaos. Alla trängdes o hade sig, de var väl de enda jobbiga idag. Annars har jag bara njutit av solen. Som tur var kom jag ihåg hörlurarna till mobilen, så jag kunde lyssna på musik. Var dock väldigt trött på morgon, som jag ana. Jag försov mig t.o.m men jag hann iaf så de var egentligen sak samma. Det blev då väldigt sent igår.. Precis när jag skulle tvätta bort sminket så ringde Anna och fråga om jag skulle med på Olivers, så jag hängde med och kollade läget. Jag hade faktiskt väldigt trevligt, vi hann även vara förbi ms en snabbis. Träffa en massa sötisar :) Ikväll blir de väldigt lugnt, nu ska jag hoppa in i duschen och sen får jag se vad jag hittar på. Blir nog mest troligt att bara mysa här hemma. Hejhopp!


Kommentarer
cilla

Nepp tyvärr inte men i morgon då ska jag på stranden! Ser ut som att ni hade det super mysigt! Va härligt =)

2008-07-26 / 20:40:19
http://mylifestale.blogg.se/
cilla

Ja han är så duktig min lill kille! Längtar tills den 9de då vi ska till boden på utställning! Kram

2008-07-26 / 22:04:57
http://mylifestale.blogg.se/
cilla

Tydligen på bodes brukshundklubb, och jag har INGEN aning var det är..har typ aldrig varit till Bodens ens. Men men det löser sig nog. kram

2008-07-26 / 22:33:47
http://mylifestale.blogg.se/
Jossan

Hej jag följer din systers blogg. Vilka fina bilder du har

2008-07-27 / 12:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback