Lalalala :)

2008-07-04 / 15:43:43

Jag hann aldrig skriva igår, det var full rulle från morgon till natt. Det gick bra på sjukhuset, tror jag iaf. Vad röntgen visa får jag veta nästa vecka då jag ska till läkaren men det känns som att jag är återställd :) Sen gick jag på stan med mamma och gjorde bort massa ärenden, sen blev de minigolf med vänner. Det var roligt, och SJUKT varmt. Men jag ska inte klaga, jag njuter varje sekund av solen. På kvällen blev de fotboll, och BBK vann. Bra, bra men jag tyckte dock dom blev sämre och sämre under matchens gång men de blev ju vinst iaf så sprollar. Var ju dessutom första gången jag var på arenan, den var ju fin. Sen blev det natt-grillning i Pagla, det var myspys men dock väldigt mycket mygg. Usch, mygg är verkligen irriterande. Bara jag som tycker det? Men som jag sa, ganska myspys iaf..

Idag var de egentligen tänkt att vi skulle dra till björknäsbadet men än en gång blev de inte så. Jag var sjukt trött, så jag sov ett tag till istället och sen klev jag upp och börja tvätta. Jag hade typ inga rena kläder alls så det var ett måste. Har även hunnit vara till Luleå en sväng. Senare idag blir det middag hos lillebror, sen får vi se vad som händer och sker. Jag har iaf beslutat mig för att bara ta de lugnt heeela helgen. Ska bli riktigt skönt. Vad ska ni hitta på då?

Dagens plus är att det är fredag och dagens minus, baby har åkt hem nu :( Hon ringde nyss och sa att hon kommit fram och att hon skulle ner på stranden. Skönt och veta att resan har gått bra iaf. Nej, nu ska jag sätta mig på balkongen och lösa korsord ett tag. Ja, jag älskar att lösa korsord ;)

Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback