Less..

2008-07-10 / 22:11:20

Gaaah! Jag vill verkligen att solen kommer nu, det går inge bra med mitt solande och badande. När jag för en gångs-skull VILL bada. :/ Nåväl, bara hoppas att den dyker upp snart. Eller vad säger ni?! Har just kommit hem från mamma, har bara varit där och myst. Annars idag har de inte hänt så mycket, har handlat, gjort ärenden osv. Jag väntar på att få mitt nya ID, vill att de ska komma nu nu :) Imorgon ska jag kliva upp 06.30. Det känns inte lockande, men måste gå till vårdcentralen och ta ett blodprov. Så jag har inget val. En annan tråkig sak, Gormis finns inte längre :/ Det är pappa och Monas hund för er som inte vet, ett riktigt charmtroll var han. Ajja, han har de bra där han är nu ("hundhimlen".) hoho! Snart helg dessutom, och jag har inga planer alls. Men tror faktiskt att jag kör en repris av förra helgen, dvs. bara tar de chill precis hela helgen. Vad ska ni göra då, har ni nå planer?

Nej, fy jag vet inte alls vad jag ska ta och skriva. Vädret gör mig helt deppig!

Godnatt!



Gorm!

Kommentarer
H.

Visst var det trist med gorm?

2008-07-13 / 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback