.Snart helg.

2008-07-18 / 00:21:53

Yes, Fredag imorgon. Skönt :) Det blir en lugn helg skulle jag tro, kanske blir att åka till Överkalix (stugan) över dagen nån utav dagarna. Vi får väl se. Det är ju överkalix marknad. Det gillar jag, så mys. Igår blev de ms bränna iaf, efter att jag varit och grillat i Sävast. Var faktiskt mycket folk på ms, och trevligt dessutom. Så jag kunde inte ha haft en bättre onsdag kväll. Sen blev de en natt-promenad med Hector och sen sängen. Jag somna på en gång, var helt slut. Idag då, de har inte hänt så mycket. Jessica och Gustavo har varit här och svamlat på. Det var roligt de. Två underbara människor som gör mitt liv bättre. Vad har ni gjort då?! Nu ska jag lägga mig och läsa ett tag och vänta på att John Blund kommer och hämtar mig. Har precis börjat på en ny bok :) Så godnatt alla pluttar. Och Lisa, jag tänker på er!

kram

Kommentarer
Anonym

Godmorgon sötis!

snygg blogg! :D

ha en bra dag!

2008-07-19 / 11:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback