.Söndag.

2008-07-13 / 22:51:25

var det söndag-kväll. Myspys! :) Jag har inte gjort nå speciellt alls idag, allt och ingenting typ. Jag tog en promenad till Emil tidigare och sa hej, sen åkte vi till mamma för att käka. Kött och potatisgratäng osv, det var iaf smarrigt. På väg hem åkte vi förbi piraten och hyrde en film, har blivit mycket filmer nu på sistone. Men de är mys, jag gillar och kolla film. Gör ni?! Ser ni föresten hur snygg min blogg blivit? Det är Cilla som hjälpt mig, tack! Jag är iaf super nöjd ;) Imorgon kväll blir de middag hos mamma igen, vi hann aldrig kika på alla kort som dom tagit under semestern när vi var där idag. Så det får bli imorgon istället. Nu ska jag ut med Hector, och sen krypa ner i soffan ett tag innan de blir sängen. Har ni haft en bra helg föresten? Min har varit bra bra! Föresten, jag läste en sak idag. "Gott samvete är den bästa huvudkudden". Och det är verkligen så, tyckte det var så bra skrivet. Men godnatt allihopa! :)

krams!

Kommentarer
H.

Varför är du så trött hela tiden? Jag kan köpa dig lite vitaminer så blir du lika pigg som din sis ;)



Nu är jag hemma iaf. vi har varit i morjärv. Bosse och Lea är kvar där. Jag jobbar förhoppningsvis min sista vecka på A företaget. Sen blir det ledigt till Sept. Krams

2008-07-13 / 23:12:08
Lisa

Jag har sökt Förskolelärare:) Kom in på de då=) det känns jätet kul:) Hur har ni det=) du å jycken=)?

2008-07-14 / 16:08:53
http://lajsaminelli.blogg.se/
Lisa

Kommer gärna och dricker te nån dag:) det lät som en alldeles perfekt idé! Ikväll blir det dock att sova tidigt som fan, måste försöka vända på dygnet och måste lägga mej tidiigt för att kunna somna före 12 iaf. Så nu ska jag lägga mej i badet och göra inpackning i håret, ansiktsmask och raka mej och sen ska jag ta ett fotbad och se film innan jag somnar. Kanske kan ta det där teét i morgon kväll? Min mobilladdare är CP, skall lämnas in, så min mobil kan vara av pga slut batteri. Det händer rätt ofta nu. Men hör av dej på MSN eller blogg eller nå=)

2008-07-14 / 18:55:54
http://lajsaminelli.blogg.se/
Lisa

Inte fasen kunde jag somna tidigt igår. Men jag vaknade iaf tio. Bättre det än 12:30. Det är så underbart skönt att ha semester! Väntar på att simon ska bli klar och sen ska vi åka och träna lite jyckar:)Vi får ta ett bad nån dag då solen skiner, om det nu nånsin blir nå badväder. Jag e så blek nu och less på att det ska vara så jävla kallt! Jag vill sola och bada! Men nu börjar det ju komma lite värme iaf. så vi får väl se vad som händer:)

2008-07-15 / 11:57:18
http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback