.Deppig.

2008-07-22 / 21:29:50


Är det bara jag som blir helt deppig av detta väder?! Usch, jag vill verkligen ha soool nu. Men tror dom hade lovat sol imorgon o resten av veckan? Vi får väl se hur de går med de. :) Jag hoppas iaf det. Den här sommaren har verkligen sugit väder-mässigt. Nån som håller med?! Jag har tyvärr inte så mycket nytt att komma med, det händer inte allt för mycket i mitt liv just nu. Till helgen är de ju PDOL, dock inte för mig. Jag sparar mig nog till Luleå-kalaset istället. Är det fint väder i helgen, tänkte jag nog hänga med mamma o Mats till klubbviken. Det är så mys där tycker jag, kanske man äntligen kan sola också. Ska ni till PDOL föresten?! Säg mig en sak, har jag inte världens sötaste syster-dotter föresten? Hon är bara för underbar! Men nu var de allt för länge sen jag träffa henne :/  uh.


 Jag har precis pratat med SaRa, vill att de ska bli jul nu så hon kommer hem. Jag saknar henne! Resten av denna kväll blir de nog bara att chilla, hade tänkt hinna ta en lång promenad också. Jag hann inte ta nån tidigare idag, utan har bara skjutit upp den så nu så! ;) Igår var det måndag och då hände de inte mycket. Jag hade en städ-dag, jag storstäda och det behövdes. Sen på kvällen fick jag besök av två pluttar, och då blev de bara tv-tittande i princip. Jessica har ju dragit iväg på familje-semester, så får klara mig utan henne i en vecka. Men det ska nog gå bra. Fick precis en rapport om hur de går, haha. Hon "hatar" nämligen att campa och allt vad de innebär, så hon har säkert massa roligt att berätta då hon kommer hem. Nej, kanske bäst att ta den där promenaden nu innan jag blir för trött och bangar totalt. Så säger, hejsvejs!

Kommentarer
H.

Nytt inlägg. kul att läsa!

Jag är hemma imorgon också. Kom förbi med Senja och Mats om ni pallar kaoset i krigszonen om vi mot för modan skulle vara hemma i helgen (om ni ändå ska till Klubbviken) :)

KRAM

2008-07-23 / 00:01:18
http://sandling.blogg.se/
Anonym

Nytt inlägg. kul att läsa!

Jag är hemma imorgon också. Kom förbi med Senja och Mats om ni pallar kaoset i krigszonen om vi mot för modan skulle vara hemma i helgen (om ni ändå ska till Klubbviken) :)

KRAM



Jo en sak till jag har köpt dig en blus. Kan ju vara kul om du hinner ha den innan sommaren är slut. Jag hittade den i min garderob och den var tänkt till din födelsedagspresent, fast jag glömde bort den :)

2008-07-23 / 00:02:55
H.

Lägg in en bild på blusen vettja :)

KRAM. Tack för hjälpen igår

2008-07-24 / 07:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback