Iiiooou :)

2008-07-03 / 00:20:54

Jag vet, nu har jag varit dålig på att uppdatera. Igen! Men det blev iaf fest i lördags också, även den kvällen blev väldigt lyckad. Så jag hade en kanon helg. Nu är de ett år kvar till nästa Alive :) I veckan har det hänt allt och ingenting i princip, kubbkvällar, filmkvällar osv. Vädret har ju varit helt underbart iaf så de kan man absolut inte klaga på. Imorgon är det en TRIST dag, dagen börjar med ett återbesök på sjukhuset och sen åker SaRa tillbaka till Spanien. Usch, vilken torsdag :( Vi får hoppas att hon har tänkt komma hem till jul igen, och sen ska ju även jag dit och hälsa på. Visst gumman :) Jajuste, jag har föresten tagit itu med den där grejen som jag pratat om. Jag skippa de aldrig, som jag hade tänkt göra och skönt de för det känns mycket bättre nu när jag har fått säga mitt. Men tycker fortfarande att det är synd, men det är inte jag som har förlorat på de iaf. Men människor kan verkligen förvåna mig. Våra val bestämmer vilka vi är! Men nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp imorgon. Jag ska försöka skriva bättre och mer imorgon, right. Godnatt!

   

Den här bruden (nej, inte jag) är tok-söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback