Grillkväll, ja!

2008-07-25 / 23:50:46

Nu är jag hemma från grill-kvällen. Det har varit hur trevligt som helst, jag mår verkligen som bäst när jag är bland mina nära o kära. (Även om pappa o Nena inte var där.) Familjen är verkligen det viktigaste som finns! Vi åt, och åt och åter åt. Prata som aldrig förr, och spela kort osv. Nej, de har verkligen varit super mys. Blev ett o annat vin-glas också ;) haha! Kameran kom jag ihåg att ta med, men korten blev tyvärr helt kassa. Men lägger kanske ändå upp några stycken, ni får ha överseende med det. Imorgon ska jag stiga upp 07.00. för att dra till klubbviken. Jag ser faktiskt framemot de, även om jag kommer vara hur trött som helst. Men ska bli hur skönt som helst och bara ligga och sola, kanske tar ett o annat dopp också?! Innan de, ska jag även ta en lång promenad med Hector. Därför jag måste stiga upp extra tidigt ;) Vad som händer på kvällen sen vet jag inte, men jag tror de bara blir chill. Vad ska ni göra då? Oj, nu måste jag kila. Måste fixa massa saker innan de blir att hoppa i säng, men ni får ha de så bra. Skriver säkert imorgon igen :) Kom ihåg, ha överseende med bilderna. haha. Och Nena, säg till när ni är hemma från stugan igen så lägger jag upp en bild på blusen. Right :) En annan sak, hur gick de med att kommentera nu igen? Jag har inte sett nån förbättring!

Har man väl kommit in i mitt hjärta, kommer man inte ut. Så är det!

Kram och godnatt raringar!


      





Kommentarer
cilla

Va mysigt! Vi hoppas oxå på fint väder så vi kan åka på stranden! Ha så kul i morgon =) kram

2008-07-26 / 00:00:20
http://mylifestale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback