.Onsdag.

2008-07-30 / 20:55:29

Nu var de ett tag sen jag skrev igen. Jag förstår att ni har saknat mig. Jag har saknat er med ;) Vad har hänt sen sist då, ja allt och ingenting skulle jag väl säga. Vädret har varit på topp, så har varit ute så mycket som möjligt. Känns så trist att sommaren snart är slut, förstår ni att de snart (väldigt snart) är augusti :/ uh! Nåväl, inte mycket att göra åt. Idag har jag varit på stan med Anna, jag gjorde bort massa ärenden och sen tog vi en glass. Myspys! Sen åkte vi till Alder och kolla läget, där träffa jag massa pluttar och njöt av solen. Nej, jag bada inte men jag kände på vattnet iaf. Hehe. Alltid nå :) Juste, igår kväll var vi i björnholmen o hälsa på pappa o Mona. Det var verkligen super mys, jag gillar de stället. Ett perfekt ställe om man vill slippa all stress för ett tag, och bara vara. Bilderna säger väl allt?!

 


Jag hann även vara förbi Evelina igår, äntligen. Jag har saknat henne. Ska dit snart igen, och stanna lite längre hade jag tänkt. Ikväll blir de lugnt, jag är faktiskt rätt trött. Kanske går och hyr film? Orkar nog inte dra på ms bränna iaf, även om de var massa sötisar som skulle dit :/ Jag har "hittat" världens bästa promenad sträcka för övrigt, den är ca 6 km så de är perfekt. Dock en sträcka jag bara vågar gå på, på dagen. Får komma på en kvälls sträcka också kanske, haha :)

Imorgon är de redan Torsdag, får se om jag åker till Luleå då. De är väl rix fm festival då?! Aja, men som sagt de återstår och se. Nu har iaf Jessica kommit hem igen, från semestern. I Söndags hade vi våran "chill-kväll". Jag skratta så mycket så jag hade ont i magen sen :) Det är skönt att ha henne hemma igen. Nu nå helt annat, tror dom lovat lite sämre väder till imorgon, men de skulle faktiskt vara bra. Då kan jag städa med gott samvete. Vill inte vara inne och städa när de är sol o varmt ute ju. Kom just på att jag borde boka tvättstuga också. Nu ska jag iaf kila från datorn, men hoppas ni njutit av solen lika mycket som jag har. Föresten, Lisa jag hann aldrig svara idag när du ringde. Men hör av dig igen, så bokar vi en te-kväll? Nu... Hejsvejs!



 

Kommentarer
Faster Maria

Hej Elina!



Jag har skickat Dig Din mycket försenade födelsedagspresent och hoppas att den passar. I annat fall, så får Du väl ge bort den till någon kompis.



Bilderna ifrån Björnholmen ser fantastiskt vackra och rofyllda ut. Tänk, att sitta där och dricka kaffet i kvällssolen. Du har verkligen lyckats som fotograf. Det är kanske en hobby som Du kan vidareutveckla.



Hälsningar Faster Maria

2008-08-01 / 23:22:55
Mallan ;)

Fina bilder! Bra fotat måst jag säga!! :)

2008-08-03 / 09:06:18
http://malinzzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback