Vad hände?

2008-07-15 / 16:00:02


Vad hände med solen? Det var ju så underbart väder, osså mitt i allt börja de regna och nu är de helt mulet. Trist! Det verkar som att solen aldrig vill komma och när den väl kommer har den ingen ro att stanna. Gah! Men nog tjatat om detta väder. Idag har jag varit i sunderbyn och träffat läkaren, det gick bra. Lungorna såg bra ut så det känns skönt. Var dock tvungen och ta om nå prover, så resultaten på dom vet jag inte ännu. Men det är säkert ingenting :) Sen åkte jag hem med mamma, hon sluta lika när jag var klar så det passa utmärkt. Vi åkte till biblioteket och jag hitta massa spännande böcker att låna. Jag låna bla, några böcker av James Van Praagh. Programledaren för "Mannen som talar med andar" på TV4+, om ni vet. Antingen tror man på sånt eller inte, och jag är en av dom som tror på sånt. Sen låna jag en bok om psykopater också, och en massa andra böcker.

Juste, jag har äntligen fått mitt nya ID. Så nu har man ett ID som är gilitigt, det kan ju vara bra kanske ;) Ikväll vet jag inte vad jag hittar på, jag får se. Men blir nog inget speciellt. Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa ett tag iaf. Ska bli så intressant! Måste fundera vad jag ska äta till middag också, jag tycker alltid det är lika svårt. Eller jag gör de så mycket svårare än vad de egentligen är, haha. Skriver kanske mer senare, tills des.. Hejhej! :)


Kommentarer
H.

jag ahr beställt sol till v 30. Vi ska till stugan å mysa. Kanske hinner man måla det som är kvar...



Läget annars? Ja, jag vet att jag inte uppdaterat bloggen :( Men det finns inga roliga bilder att lägga ut. jag har jobbat som ett psyke så jag kan sluta med gott samvete.

2008-07-16 / 10:29:57
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback