Bäst :)

2008-06-28 / 15:56:06


Då var fredagen förbi, och SaRa har åkt hem till Kalix igen :/ buhu. Men vi hade en jätte trevlig kväll igår iaf, tack gumman. Vi hann även med en sväng på tc, och där var de proppat med folk. Kanske inte så oväntat. Det som är så roligt med Alive är att man träffar en massa människor som man inte träffar så ofta, och det är ju alltid trevligt. Jessica har ju då också kommit hem, så hon hängde också med. Även det var väldigt kul och skönt att hon är hemma igen. Kan vi återuppta våra filmkvällar, filmnördar som vi är :) Hade ni en bra fredag? Jag lägger upp några enstaka bilder, men kommer mer bilder på pixbox sen i veckan. På Torsdag åker SaRa tillbaka till spanien, det känns så tråkigt :/ Men ska försöka hinna till kalix i veckan, så vi får surra av oss ordentligt en sista gång. Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, om jag ska festa idag igen. Det blev faktiskt otroligt lugnt igår, så jag kanske gör det trots allt och Alive är ju bara en gång per år så vad fan :) Men nu ska jag kila ut med Hector iaf, solen börja ju skina nu och allt. Underbart, hoppas de är bra väder ikväll. Jobbigt om det regnar, det var nog lerigt på "området" igår.... :(



  

Kommer som sagt mer bilder senare, måste bara få dom och lägga in dom på datorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback