Rubrik?

2008-06-02 / 22:58:08


Jag skulle aldrig ha nämnt de där om rubriken, för sen jag gjorde det så har jag bara tyckt att de har blivit ännu svårare att komma på en. Skit irriterande egentligen, men hur som helst.. vem spanar in rubriken lixsom? Så sak samma. I helgen har de blivit både fest och chill, och i de stora hela så blev de en bra helg. Annars då! Mamma har bara varit borta i 4 dagar, och jag saknar henne redan. uhuh. "Mamma-kär" som jag är, haha :) Nåväl, bara tio dagar kvar...

Idag har de varit en sån här "tänkar-dag".. Då jag bara har tänkt och tänkt. (På en och samma sak dessutom.) Det är nog dagens minus.. :( Men vad ska man göra när tankarna har blivit stulna? Äh, jag får hoppas de går över så snart som möjligt.. Jag vill bara att SaRa ska komma hem nu, jag saknar och behöver hon. Men det är inte länge kvar nu, fy vad tjatar om det.. haha. Men inte så konstigt ju ;p Nu ska jag kila ut med Hector, Gustavo skulle göra mig sällskap dessutom, inte illa. Sen ska jag lägga mig i soffan, äta glass och slå på nån bra film och hoppas att jag vaknar upp gladare imorgon. Jag gillar inte den här känslan jag har i kroppen just nu... :/ Hoppas ni mår bra iaf? En annan sak, ni får bli bättre på att skriva kommentarer. Blir nyfiken på vilka som läser min blogg ju.Right!

Hörs imorgon.


Kommentarer
Helena

Har du fått i ordning kameran? Funkar den? Behöver du kurs? :)



2008-06-03 / 09:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback