Sunshine ;)

2008-06-03 / 18:19:31

Ja, klart jag var gladare idag när jag vakna. Men vem vad inte det? Vädret var/är ju helt underbart, så det var bara att gilla läget eller älska läget rättare sagt. Det andra får jag skjuta fram, fast den konstiga o jobbiga känslan har jag fortfarande kvar. :( Men jag får vänja mig vid den så får den upphöra när den har lust ;) Fast iof allt är ju lättare sagt än gjort.. Men äsch! En annan glad nyhet (för mig, haha) är att mamma o mats ringde just. Så nu kan jag slappna av ytterligare. Ikväll vette katten vad som händer. Antingen blir de chill på ms eller så blir de chill med vännen, det återstår och se. Nu blir det middag iaf, kanske gör köttbullar och makaroner :) Enkelt och gott!

Men först hade jag tänkt skriva upp några låtar som jag nöter för tillfället...

Chris Brown - Forever
Ne-Yo - Closer
Bone Thugs n harmony feat. Akon - Never forget me
Nightwish - Bye Bye Beautiful
Plies feat. Akon - Huypnotized
Qwote feat. Shaggy - Don´t wanna fight
Usher - Yeah (Techno trance remix)
Rick Ross feat. Akon - Criminal mind
Move Ya Body (the remix) - Nina Sky
Kanye West - Homecoming (feat. Chris Martin)



Nej, nu blir det middag för hela slanten. Skriver kanske mer ikväll om jag hinner.

För övrigt, ja jag saknar dig.


Kommentarer
Lisa

Ska du på MS ikväll din lilla alis;)

2008-06-03 / 19:19:22
http://lajsaminnelli.blogg.se/
Helena

Alltid lika kul att läsa på din blogg. Idag har jag en lång kväll framför mig. Hemarbete. Tänkte vara ledig halvdag imorgon. Jag känner mig så himla grå och trist, fastän jag köpt lite nytt. Tror att det sitter i huvudet. SLITEN och mycket TRÖTT

2008-06-04 / 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback