Smile ;)

2008-06-16 / 18:09:07

Äntligen hemma efter en jäktig dag. Jag har dessutom hunnit till biblioteket idag, så ikväll blir de läsning för hela slanten. Okej, inte hela kvällen kanske men ett tag iaf :) Och det passar ju utmärkt när det är sånt här väder. Är det bara jag som blir helt seg och trött av detta väder? Jag tog böckerna på "lång låning", dvs till 1 september och det var great eftersom att jag låna typ 10 stycken. Jag låna bla, en bok  av författaren Åsa Larsson (hon som bla, skrivit solstorm). Jag ska ge henne en sista chans, jag har nämligen lite svårt för hennes böcker av nån konstig anledning. Annars då. Jag prata med Jessica tidigare idag också, hon satt på arlanda. uh :/ Jag försökte övertala henne att komma hem till Boden Alive (hon hade planer på att inte göra det), men jag vet inte om jag lyckades. Det återstår och se om inte annat. Jag vill ha soool, för jag skulle verkligen behöva sola alltså. Vi får hoppas att den dyker upp snart. Eller vad säger ni. Nu ska jag kila och äta nå, är hungrig som en varg och sen blir de nog läsning kanske? Fördriva tiden lite grann, för jag längtar nämligen till ikväll ;) Bara jag tänker på det, dyker de här leendet upp. Det ni! Nej, nu mat.. Hörs och ses!


I remember that I can still feel you
Sometimes I'm blind but I see you
You are here but so far away

Kommentarer
Helena

svar till ditt inlägg på min blogg: Farmor är redan i stugan, Mildred kommer imorgon. Vi ska dit till helgen.



Hur går det med jobb?

2008-06-16 / 19:59:35
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback