Helgens bravader :)

2008-06-15 / 20:02:28


Då var det söndag. Och det har varit full rulle hela dagen. Jag har bla, varit och hjälpt Emil i lägenheten och sen var vi hos mamma och tiden drog iväg. (Som vanligt.) Helgen har varit super bra dessutom, den blev ju dock inte lugn som jag hade tänkt mig. Men äsch, helgerna är till för att hitta på massa bus :) I fredags efter grillningen var vi hos Lotta och drack vin och chilla. Det var myspys, och lördagen blev det farmen. Igen! Vi var här och förfesta, och det är nog en förfest jag inte glömmer i första taget. haha. Jag hade iaf jätte trevligt båda dagarna, och jag har haft ett leende på mina läppar hela helgen ;) De leendet lär nog hålla i sig ett tag. Det är så mycket som händer nu ju, nästa helg är det midsommar och dvs, även min födelsedag :) hihi. Jag förväntar mig ett grattis av alla min bloggläsare ;) Dessutom kommer SaRa hem i veckan, på Onsdag rättare sagt. (Som jag har sagt några gånger nu.) Sen händer de massa andra saker också, dock åker Jessica till Norge imorgon och det är mindre tråkigt :/ Men men, hon kommer nog hem snart igen. Förhoppningsvis iaf, hehe. Kanske till Boden Alive? SaRa åker tillbaka till spanien just den helgen, de är också mindre tråkigt. Men nåväl, då har vi förhoppningsvis hunnit göra en massa bus som vi annars alltid lyckas göra just på Boden Alive. haha!

Nej, nu ska jag kila ut på en långpromenad med Hector och göra av med en massa energi. Som jag konstigt nog har alldeles för mycket av idag. Nån som vill låna lite? :) Sen blir det mys resten av kvällen. Sen när jag väl kommer i säng, kommer jag nog somna som en stock, tror jag. Men hejhopp!

     


Kommentarer
Helena

Du verkar ha haft det bra. Vad ska du göra till midsommar? Jag, Bosse å Lea (+sigge sally) åker till stugan. Har 5 v sem efter midsommar. :) NU JÄVLAR ANAMMA ska jag hinna till Boden åxå. Måst ju som se Empos läg. (och osvos... har ju inte varit dig heller)

2008-06-15 / 21:19:28
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback