23 år :)

2008-06-21 / 20:15:28


Nu har midsommarafton varit, och alltså ett år kvar till man fyller år nästa gång. På dagen var vi ju i stugan, och där åt vi och fika gott och myste på. Jag hade verkligen jätte trevligt, kul att träffa släktingar man inte träffar så ofta. Min favorit syster-dotter var ju också där, o jag älskar den ungen. Hon är bara för söt! Vädret kunde ju ha varit bättre, men det regna inte iaf och solen kika fram senare på kvällen iof :) På kvällen blev de lite partaj, och haha. ja. de var en upplevelse för sig om jag säger så. Men kul hade jag, så dagen får absolut en tia. Däremot fick jag reda på en mindre kul sak i morse, och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Men sanningen kommer alltid fram förr eller senare, så du är dum om du tror nå annat. Och jag skäms verkligen, för din skull. Jag förstår inte hur du kan leva med så mycket lögner, pucko! Jag är så besviken o jag hoppas du tycker det var värt de, men nåväl.. nu ska jag inte skriva om några tråkigheter. Ikväll blir det väldigt lugnt, blev inte mycket sömn inatt så jag är tok-trötter. I veckan får jag äntligen träffa SaRa, och jag längtar verkligen. Men de känns så skönt nu när hon är hemma, då vi kan prata i telefon hur länge som helst utan att behöva tänka på tiden och vad det kostar m.m. I love it! Till helgen är de ju dessutom Boden Alive, och ja. jag tror jag lyckades med "Jessica-uppdraget". Det låter som att hon ska komma hem, okej kanske inte för att jag sagt de men vi kan ju låtsas. haha! Roligt är de iaf. Imorgon blir de kalas hos mamma kom jag just på, spännande. Kommer släkten från mammas sida, ska bli roligt. Men nu ska jag göra annat, men lägger upp några enstaka bilder. Och hoppas att ni hade en trevlig midsommar.

Föresten.. Tack Cilla och Zedina för kommentarerna. Och ni andra, skäms ;)

         


Kommentarer
Cilla

Det var så lite så! Hoppas du hade kul i ÖKX! kram

2008-06-22 / 00:02:11
http://mylifestale.blogg.se/
Cilla

jajemen han är så snygg min lill kille! Allt går bra med din hund? visst var det en hane? kram

2008-06-22 / 08:52:32
http://mylifestale.blogg.se/
c

HAHAHAHAH!!!!!!!!!!! vilka poser!!!! v:b

2008-06-22 / 19:01:48
http://cassandralisserdahl.blogg.se/
Helena

Nu är vi hemma igen. Vi fick åka akut hem med sigge. Kattstackaren blev undersökt på djursjukhuset igen. Det började imorse, likt den gången hon var förstoppad. Sen låg hon hela dagen och orkade inget, försökte kräkas en massa, gick inget vidare. Veterinären drog ut ett fastkilat grässtrå från hennes nedre gom!!! Shit vad läskigt det är.

Imorgon sätter jag in pengar till dig. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

2008-06-22 / 22:33:57
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback