Återkomsten :) haha

2008-06-26 / 20:33:41


Nu har jag äntligen träffat SaRa, och det var helt underbart. Wiihe! Jag blev så glad över att se henne, har saknat henne så mycket. Vi gick på stan, såg film, och bara surra. Det är nog veckans höjdpunkt utan tvekan :) Dessutom kommer hon nog imorgon, och det ska bli sjukt roligt isåfall. Här pratar vi om en vän som har allt precis en vän ska ha plus lite till. Det måste ju kännas som att ni känner hon, så mycket som jag pratar om hon. haha! Nåväl. Vädret idag suger, och jag hoppas verkligen på bättre väder i helgen. Inge roligt om de regnar, men jag tror dom lovat bättre väder imorgon iaf? Hur som helst, det återstår och se. Jag har även hunnit träffa Helena och Lea i veckan, och Lea har äntligen börjat krypa. Det var så roligt och se, bättre sent än aldrig! :) Jag har även hunnit få mera födelsedags-presenter (i efterskott). Tack allihopa, och speciellt till mina syskon som är guldvärda! Jag älskar verkligen presenter, men vem gör inte det? Nu snart ska jag kila ut med Hector. Ska nog gå en ganska långpromenad, och nånstans där jag kan släppa han. Så han får springa av sig och sen ska jag bara chilla. Jag är helt slut, jag vet inte riktigt varför. Eller jag sover dåligt, det kan ju vara det ;) hoh. Vi får hoppas att jag sover bättre inatt, men det tror jag. Nu har jag börjat få pli på mina tankar iaf. Även om det fortfarande finns saker som är störande, och jag har fortfarande inte tagit uti med den där "viktiga" saken. Men det kanske är lika bra att skippa det, min magkänsla säger att de kvittar vilket som egentigen. Huvudsaken jag vet hur de ligger till och det vet jag ju nu. Att inte människor fattar att sanningen alltid kommer fram förr eller senare! Kan bli så irriterad på just det, för jag menar hur svårt är de att tala sanning?! Ajja.

Nu ska jag ta och ringa mamma och höra hur de går för dom. Dom är på väg till Uppsala nämligen. Sen kila ut i regnet, så man får det bortgjort. Vad ska ni göra i helgen föresten? Jag säger trevlig helg redan nu, ifall jag inte hinner skriva nå innan helgen är här. Så trevlig helg ;o)

kram!


Kommentarer
Sa Ra

Tack för i går gumman, instämmer med dig!!! kommer i morgon då blir de mer kramar och prat om allt och inget. älskar dig.

2008-06-27 / 02:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback