:)

2008-06-20 / 00:24:15

Nu har jag tvättat och städat klart för ett tag sen, och jag är helt slut. Har också hunnit baka där emellan, idag är jag hurtig :) Igår blev det ms/bränna ett tag, hann även vara en sväng på olivers men ändra oss och gick tillbaka till ms igen. Jag hade faktiskt trevligt, vädret var skönt men myggen får gärna försvinna. Dom är störande, jag ogillar dom totalt! Synd att Sverige förlora också :( Efter de blev de en nattpromenad med Gustavo, och sen äntligen godnatt. Nu ikväll då har C. o S. gjort mig sällskap ett tag. Det var mysis. Fick mina två första födelsedagskramar bla (eftersom klockan är över tolv, haha) inte dåligt va! Imorgon blir det kalas i stugan i överkalix och på kvällen får man se vad som händer :) Men jag kan nog redan nu säga att de kommer bli en bra dag och kväll, vad som än händer och sker. Det blir vad man gör de till, right right.

Nu ska jag börja göra mig klar för att hoppa i säng, väckarklockan ringer tidigt :/ uh. Men ha en bra midsommarafton nu och ja, jag förväntar mig att ni skriver en kommentar som består av grattis ;) haha. Annars blir jag besviken på er. Nu svamlar jag, sovgott! Lägger föresten upp några bilder sen igår. krams

     


Kommentarer
Zedina

GRATTTTTIISSS PÅ FÖDELSEDAGEN GUMMAN......Önskar dej all lycka i framtiden......



p.s saknar dej.....



pusss o kram

2008-06-20 / 11:12:38
Cilla

Hej! Hittade din blogg av en slump! Grattis! =) Ha en bra midsommar Cilla

2008-06-20 / 13:58:22
c

du det syns något som INTE skall synas ;b

2008-06-22 / 19:03:34
http://cassandralisserdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback