Åh!

2008-05-15 / 14:03:46


Idag när jag satt på internet och spana runt så hitta jag en sak jag vill ha. Åh! Den finns på www.dynamism.com. och kostar cirka 20.000 kroner.  Jag hitta egentligen hur mycket som helst, men den här fastna jag för direkt. Kärlek vid första ögonkastet, haha okej inte riktigt men nästan iaf. Visst var den fin? Nej, jag får nog fortsätta "drömma" om den..

Nog om det. Idag när jag vakna så hade jag hoppats på att det skulle vara fint väder, men det gick över ganska snabbt. Då jag kika ut snö/regna det :/ Så de blev ingen lång-promenad, men Hector deppa inte över det. (han älskar att vara ute men dock inte i såna väder.) Men nu har det slutat och nu har solen kommit fram lite grann, så kanske tar den nu istället? Ikväll blir det chill. Jag hade faktiskt tänkt ha en tv-kväll, det är ju torsdag ;) Men vi får väl se..

Nej, jag tar nog den där promenaden nu. Hörs sen!


Kommentarer
Helena

Den var urtjusig! Gissa om man skulle glänsa på jobbet bland alla andra :)

2008-05-16 / 22:25:46
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback