Buhu.

2008-05-29 / 21:34:53


Nu har vi precis kommit hem från kallax, har varit och vinkat av mamma o Mats :/ uh. Jag vill inte ens veta hur mycket jag kommer sakna mami, men dom kommer ha de myspys. Det är huvudsaken! Innan dom åkte så blev de middag på kina också, de var smarrigt. Och för en gångs-skull så testa jag nå nytt (första gången) och det var riktigt gott t.o.m :) Nu ikväll händer de inte mycket. C. fråga om vi skulle förbi ms/bränna ett tag men jag avböjde.. känner mig allt för sliten för det. Får bli en annan solig och skön kväll helt enkelt. Ska ut med Hector, och sen lägga mig i soffan och fortsätta läsa boken som jag håller på att läsa. Den är sådär bra, så man nästan inte kan slita sig ifrån den. Ni vet?! I helgen, ja vi får se vad som händer och sker. Har lite förslag att välja mellan, så nå blir det alltid. Vad ska ni göra då?!

Ooh. Nu är det inte länge kvar till min stjärna kommer hem. 29/5 - 18/6.. Inte ens en månad ju. wiiie! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback