Flitig.

2008-05-28 / 19:15:10

Yesbox, idag har jag varit "flitiga-Lisa" :) Jag har hålligt igång precis hela dagen, och nu håller jag på att städa, tvätta och rensa garderoben för fullt. Tidigare idag var jag på stan med mamma, det var mys. Vädret är ju helt underbart.. Hon och Mats åker utomlands imorgon, dom ska vara borta hela två veckor :( Hjälp, jag kommer sakna mamma så sjukt mycket. Men mysigt för dom dock, de unnar jag dom. Ja men hur som helst, vi var ju då på stan och mamma köpte mig lite kläder och sen åkte vi och handla på kvantum.. Måste ju fylla upp frysen nu när dom åker iväg. (Äter där väldigt ofta nämligen.) haha. Det ska nog gå bra! Nej men, nu måste jag ner till tvättis och hänga upp tvätten... Men ni får ha en trevlig onsdag kväll. Det ska jag ha, hoho! :) Skriver kanske mer sen, om jag hinner vill säga.. o orkar.

Bye!

Kommentarer
Anonym

Nog har du det bra som fortfarande får kläder av mamma :) Själv gnetar man och står i!!! ÄR det något spec (förutom pengar) du önskar dig i fördelsedags pres? Det blir ju inte så märkvärdigt, eftersom du redan fått O-påsen :) Krama

2008-05-28 / 19:57:32
Lisa

Visst e det härligt att vara och shoppa med mamma;)

Det blir ferre på fredag och M/S Bränna, vad ska du hitat på=)?

2008-05-29 / 13:52:44
http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback