Måndag!

2008-05-12 / 16:29:40
Jaha, då var det Måndag igen. Det innebär alltså ny vecka, nya tag och nya äventyr :) Jag kan däremot inte säga att jag är utvilad, men helgen har varit helt okej. Den blev t.o.m bättre än vad jag hade väntat mig. Vad har jag gjort då..

Fredag: Det var ju då tänkt att jag skulle vara med Gustavo och Vickan (eller hur hon nu stavar det), men då kom jag ju på att jag hade tvättid. :/ Så då var det bara att tvätta, hade jag inte haft så mycket tvätt hade jag nog skippat det. Men nåväl, nu har jag en massa rena kläder iaf. :) På dagen hann jag även med en sväng på stan med Lotta. Fick jag massa ärenden gjorda, som jag har dragit ut på. På kvällen blev de chill och film bara, hade sällskap av en väldigt söt person dessutom. Det ni ;)

Lördag: Då var det 30-års kalas för hela slanten. Det var verkligen jätte trevligt, men framförallt (sitter de ihop?!) fick jag träffa min favoritprinsessa, Lea. Och dessutom födelsedags-barnet själv, Nenis. Hon fick en massa fina presenter, jag vill också ha ;p Men det är ju faktiskt inte så länge kvar till min födelsedag, midsommarafton. :) hoh! Sen efter kalaset så var det hem som gällde, man kunde ju inte missa körslaget. Synd bara att dom inte tog hem det, men dom var duktiga. Men det hade ju varit roligt för Ungdomens Hus, tyckte om den ideén. Sen var det faktiskt utgång som gällde, Boddan blev det. Jag hade jätte roligt trots allt, träffa många roliga människor.  Sen blev de natt-häng till 7.00 och sen godnatt!

Söndag: Jag hade ju då tänkt sova ut, men så blev inte fallet. Men äsch, sova kan man göra när man är död och begraven. Right! Istället blev det uppstigning 9.30, för att åka till Kalix och hälsa på morbror som låg på sjukhuset. Efter besöket där åkte vi till pappa och Mona, när vi lika var i Kalix. Väl där fick vi dessutom våfflor. När jag väl var hemma igen så tog jag en långpromenad med Hector och sen var det tv resten av kvällen. Jag har nog aldrig somnat så fort som igår och jag sov som en stock. (onödig information.) haha!

Nåväl, det var i princip min helg. Vad har ni gjort då, nå spännande?! :)
Nu snart ska jag och grilla, det ska bli gott för jag är verkligen jätte hungrig. Så det passar perfekt! För övrigt då.. Någonting jag stör mig på är när människor inte kan uppföra sig, jag menar... hur svårt är det? Man kan ju åtminstone försöka men nej, de är du för kass för! Det är dagens minus och dagens plus går självklart till alla sötnosar! ;)

Två låtar (av många) som jag nöter just nu är:
Michael Jackson feat. Akon - wanna be startin something
Lil Wayne feat. Static Major - Lollipop

Dom är grymma, eller sköna iaf! Nej, men oj... nu måste jag kila så jag hinner. Så jag inte kommer sent, det skulle ju iof vara det vanliga. Så idag ska jag impa och komma i tid hade jag tänkt.
hejsvejs allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback