SUCK!

2008-05-21 / 12:40:15


Den här veckan har verkligen sugit. (Bortsett från nån enstaka händelse.) Jag kan ju inte heller säga att det är på väg att vända, raka motsatsen skulle jag vilja säga. USCH! För en gångs skull så vill jag inte att fredagen ska komma.. Nej, tiden får gärna stanna här och nu. För ett tag iaf, yes! En annan sak som är störande är att jag ringde kommunal förra månaden för att kolla så jag inte låg efter med nån fack-avgift (har varit lite strul med just detta.) "Nejnej, inte det" fick jag till svar. Shit, vad skönt tänkte jag.. Men vad tror ni låg i brevlådan då jag kom hem idag? Jo, en stor klump summa med fack-avgifter! JÄTTE KUL, NOT! Kunde han då inte säga det när jag ringde?! Nope,för han är kass...
Det här blev en väldigt arg/deprimerande blogg, men det är just så jag känner mig!

Men jag kan däremot berätta en annan rolig sak (som inte har med mig att göra.) Såg ni i tidningen boden guiden att Gustavo var med? Om inte, kika! Det var ett jätte fint reportage. Ooh! :) Nej, nu ska jag försöka bli på bättre humör och göra nå resten av dagen. Skriver kanske sen, om jag lyckas med mitt "uppdrag" vill säga... haha!

Kommentarer
Syster-Yster

Facket kan strula. Är allt ok nu då?

Har du sett på webben att adecco söker arbetskraft?

Jobb i luleå-

Krams!

2008-05-25 / 19:58:57
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback