Torsdag.

2008-05-08 / 22:57:33

Den här veckan har jag varit helt värdelös på att blogga. Eller rättare sagt har jag varit värdelöst på allt i princip... Jag har varit så otroligt trött. Eller jag är trött hela tiden typ... :/ Lite jobbigt faktiskt. Men nåväl, de går säkert över...
Snart helg, jag har ingen aning om vad som händer. Det återstår och se. Jag har mina önskningar iaf ;) Morgondagen vet jag iaf, då ska jag på stan med Lottis och sen middag och sen bara häng med Gustavo och Vickan. Tror jag iaf?! :) Jajuste, 30 års kalas på lördag. Det blir nog en ganska bra helg trots allt tror jag! Nu ska jag hoppa in i duschen,och sen fixa och dona lite grann innan de blir sängen.. Och jag längtar. Jag är TRÖTT. haha!

Hörs!
Jätte kul med kommentarer föresten ;)

Kommentarer
Lea

Idag får du mycket fika, moster!
Kom och ät.

2008-05-10 / 10:59:35
http://sandling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback