Hoppsan.

2008-05-27 / 22:18:52

Oj! Länge sen jag skrev nå nu, det har varit full rulle men nu ska jag ta mig tid att skriva lite grann iaf :) Ja jo, helgen har då susat förbi igen. Det blev utgång på lördag-Boddan iaf.. Det var ju ladies night, haha. Men dom så kallade grabbarna som jag trodde skulle vara heta visade sig vara raka motsatsen. Men nåväl, det kvitta. Hur som helst. Jag hade verkligen jätte trevligt hela kvällen. Sen på söndag hängde jag med Gustavo, det var i princip min helg. Vad har ni gjort då? Tell me ;) Nu har jag precis kommit hem från min kära pappa, (o Mona såklart.) Där serverades plättar, och de tacka jag såklart inte nej till. Jag har alltid ont i magen när jag kommer hem därifrån, och förklaringen är; Jag skrattar alltid så mycket när jag är där, kan inte säga annat än att jag har en knasig familj. And I like it! Jag är en "sån där" som tror att ett gott skratt förlänger livet, men det är jag väl inte ensam om?! :) Nej, nu ska jag lägga mig o lyssna på musik och läsa ett tag. Har ju varit på biblioteket och lånat en massa böcker, en författare som jag verkligen gillar är Stieg Larsson. Hans böcker rekomenderar jag verkligen, läs dom :) Jag har skiftat från bak-perioden till bok-perioden igen. Bara att hänga med i svängarna. haha!

På bilden nedan ser ni en babe och en mupp, men hejhopp och godnatt!


Kommentarer
Lisa

Hej hopp! I heljen ska jag partajja! WOHO!

2008-05-28 / 17:39:05
http://lajsaminelli.blogg.se/
Lisa

Fredag. Lördag då e det ju BAL:D Ska du partajja nå?

2008-05-28 / 19:15:26
http://lajsaminelli.blogg.se/
Anonym

Vem är muppen ;) skoja bara...

Låter som om du haft det trevligt!

2008-05-28 / 19:55:33
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback