.Skönt.

2008-05-24 / 12:00:25


Ooh. Skönt med lördag ;) Gårdagen gick bra trots allt, men skönt att det är bort-gjort nu.. Ingenting jag vill göra om i första taget. Hade verkligen gruvat mig för det, uh :/ (Ni som ska veta vet vad det handlar om, vet det och ni andra ska helt enkelt inte veta det.) hoh! MEN! Igår hann jag även hälsa på min morbror, han har blivit flyttad från Kalix till sunderbyn. Skönt för han, och närmare för oss när vi ska åka och hälsa på han. Alltid kul med besök. Det vet jag bara själv, det var de man såg framemot. Sen när jag väl kom hem så kom C. förbi och hon hade med sig en present till lilla mig.. verkligen jätte snällt. Tack! På kvällen var det chill för hela slanten, hade även tvättid. Så det var skönt! Träffa även Lisa igår en snabbis när jag var ute på kvällspromenaden, det var trevligt det. She´s cute!  Idag då, ja det lutar åt att det blir boddan ikväll. Men först middag hos mamma och mats och sen förfest här kanske, så det blir nog en bra kväll iaf. Eller var tror ni?! Det återstår och se om inte annat, iof blir allt vad man gör det till :)

Nu ska jag kila ut med Hector och dessutom passa på att rensa mina egna tankar, solen kommer och går men de var ändå varmt ute så de är kanon. Nån som ska med? :) Föresten. Är det bara jag som tycker det är jobbigt att komma på en rubrik? Just det tycker jag är skit jobbigt, haha. Vet inte riktigt varför egentligen, men... äsch :)

Vänner är verkligen det värdefullaste man har. Glöm aldrig det!
Hejsvejs!



Kommentarer
Lisa

Naaw, du e söt du ;) Vi får hitta på nåt nån dag:) Vi kan ta en sväng med hundarna nån dag. Jack kan behöva det, hector e ju så snäll och jag tror nog att jack tycker att hane lite liten och söt;)

2008-05-25 / 13:49:53
http://lajsaminelli.blogg.se/
Helena

Visst är vänner bra att ha! Men det värdefullaste man har är familjen. Hur knasiga släkten än kan te sig är faktiskt blod tjockare än vatten :)

2008-05-25 / 19:54:49
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback