Yeees ;)

2008-05-22 / 15:30:36


Idag mår jag mycket bättre, jag är inte alls lika arg som jag var igår :) Snacka om att det kan vända snabbt, nej men det mesta har löst sig så finns inge att vara arg över. Gillar egentligen inte att vara arg, det är bara onödig dålig energi. Dessutom, har ni sett... SOLEN är framme. Är jätte skönt ute, blev jätte glad på morgon när jag såg att solen sken in. hihi. Jag hann faktiskt också med en lång promenad på morgon, och det var inte bara jag som var glad över att se solen kan jag lova. (Hector med såklart.)

Igår-kväll gjorde jag inte så mycket, Gustavo kom förbi så satt och surra med han. Den människan kan vara bra underbar ibland.. Juste! Imorgon är det fredag, och jag gruvar mig.. vill faktiskt inte att den dagen ska komma. Varför får förbli en hemlighet. Får se vad som händer i helgen, alla pratar om Boddan. Så kanske blir en sväng dit? Nåväl, det återstår och se. Är ju trots allt bara torsdag idag. Nej, nu ska jag masa mig iväg till sävast och njuta av solen.

Ooh. You are my sunshine. ;)

Kommentarer
Syster-Yster

Kan du vara arg? Är det möjligt Ler

Ska du hämta kameran någon gång ;)

KRAM

2008-05-25 / 19:56:27
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback