Jag och rubriker = dålig vänskap

2008-11-20 / 13:25:51

Nu har jag precis kommit in från en långpromenad, tur att jag hade pälsat på mig. :) De är rätt kyligt ute. På morgon var jag och jobba en sväng, 5 timmar rättare sagt. Men som tur var (för mig), var vi aldrig ute nå. Igår kväll var de mys för hela slanten, men haha ska inte gå in närmare på det. Men tack Jessica, för att du alltid ställer upp som "akut" hundvakt när de behövs. Du är bäst! Sen var jag med vännen ett tag, innan de blev dags att krypa ner i sängen. Sen ringde väckarklockan, hujja alldeles för tidigt. :// Men sova hinner man alltid göra. Vad som händer idag vet jag inte riktigt, vi får se. Nu ska jag ta och dona på här hemma iaf. Juste, snart är de ju helg. Jag är helt dagvild, men de är ju faktiskt torsdag idag. Kanske blir att festa i helgen? Nu har jag ju faktiskt tagit de lugnt i några veckor. Så tror nog att de blir lite partaj men vi får väl se. Nej, nu ska jag kila men jag skriver mer senare..






Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback