Promenix!

2008-11-15 / 13:29:55
Nu blir de ett stress inlägg igen. :) Lördag idag, och jag har just kommit in från en lång promenad. (Efter min efterlängtade sovmorgon.) Det är kallt ute, men ändå riktigt skönt faktiskt. Och äntligen har snön kommit, wiiie. Hoppas bara att den stannar kvar. Igår kväll, blev de mys med L. och O. Jag hade jätte trevligt. Vi kika Idol, och åt en massa onyttigheter. Och som vanligt, åkte fel person ut. Störande. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka till Luleå, och se hockey. Ska bli riktigt roligt, var ett tag sen jag var nu. Annars idag får jag se vad som händer, men tror de bara blir lugnt. Jag och "myshelger", går hand i hand nu. Det känns riktigt skönt faktiskt. Och för en gångs skull vill jag att Måndag ska komma. Då ska jag och min favorit-tjej ha en heldag, en riktigt tjejdag kan man säga. Mysis! Men nu måste jag börja göra mig klar, för annars vet jag en som inte blir så glad på mig. Men ha en bra dag!



Kommentarer
Helena

Lea går nu, så passa allt pynt du har i lägenheten... Vi dyker upp 7.15 på måndag. Jag tar med mat till dig och Lea. Älggryta och potatis, yougurt till mellis sen får ni en slant, så ni kan gå ut på stan och fika. Barnvagnen är trimmad :)

KRRRAAAAAAM!

2008-11-16 / 09:30:51
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback